امام جمعه اصلاندوز در خطبه دوم مطرح کرد؛ بلاتکلیفی آثار فرهنگی و تاریخی اصلاندوز درسایه بی توجهی مسئ
صفحه اصلی عناوین مطالب اخبار ایران وجهان اخبار اردبیل اخباربخش ارشق سیاسی حوادث اجتماعی فرهنگی اقتصادی ورزشی
پیشخوان مطبوعات
مطبوعات استان

بزودی

محل لوگوی ما

رضی

تبلیغات

شمالغرب

ارشق نیوز

حدیث روز
حدیث موضوعی
نیازمندی ها

ارز

ماشین

خلافی

حقوق

جدیدترین مطالب
سوال از شما پاسخ از مسئولین

 
امام جمعه اصلاندوز گفت:مجموعه آثار تاریخی و فرهنگی شهر اصلاندوز در سایه بی توجهی مسئولان بلاتکلیف مانده است.

 به نقل از ، ارس تبار،حجت الاسلام والمسلمین "عظیم اسدزاده" در خطبه دوم نمازجمعه این هفته شهر اصلاندوز ،به بی توجهی مسئولان نسبت به بازسازی و رسیدگی به آثار فرهنگی و تاریخی اصلاندوز اظهار گلایه مندی کرد و از مسئولان میراث فرهنگی و اوقاف و امور خیریه استان خواستار توجه و رسیدگی ویژه به بقعه متبرکه امامزادگان سید ابراهیم(ع) و سید اسماعیل (ع) روستای کل تپه و مجموعه تپه تاریخی نادری و دیگر اماکن فرهنگی شهر مرزی اصلاندوز شد.

وی با بیان اینکه برای جذب گردشگر و توریست های علمی و تحقیقاتی در منطقه نیاز به توسعه اماکن تاریخی و فرهنگی شهر داریم افزود:با توجه به سابقه تاریخی و فرهنگی بلندمدت شهر اصلاندوز ،نیاز است مسئولان نسبت به توسعه فرهنگی این شهر گامهای موثری بردارند.

امام جمعه اصلاندوز در ادامه به آغاز محاصره اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا در سال 1359 اشاره کرد و گفت:شیطان بزرگ آمریکا که به ایران پس از انقلاب به چشم همان ایران زمان ستمشاهی می نگریست در اول خرداد 1359 به حربه تحریم اقتصادی توسل جست و دنیا را به تحریم اقتصادی ایران فراخواند.

وی با بیان اینکه محاصره اقتصادی، زمینه ابتکار ،استقلال و خود اتکایی را برای ایران اسلامی بوجود آورد افزود: محاصره اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران یک امتیاز خوب و ویژه داشت و آن هم این بود که ایران اسلامی را قوی ‏تر و مقاوم‏ تر کرد. 

اسدزاده اضافه کرد:با الهام گرفتن از فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تنها راه تامین نیازمندی های کشور و خروج از مشکلات و دستیابی به استقلال اقتصادی؛ عزم ملی با مدیریت جهادی و تکیه بر قدرت درونی و جوانان این مرز و بوم است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به 26 اردیبهشت ماه؛ روز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر قدس و یوم النکبة نیز گفت:نابودی اسرائیل در گرو قیام کشورهای اسلامی است اگر همه کشورهای اسلامی با وحدت و همدلی قیام کنند، اسراییل، این غده سرطانی از بین خواهد رفت.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد شهر اصلاندوز ،ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم معنوی ، گفت:اکثر شرکت کنندگان در این مراسم قشر جوان و دانشجو بودند که اینها به برکت انقلاب اسلامی و خون شهداست.

به گفته امام جمعه اصلاندوز ،گسترش و ترویج فرهنگ اعتکاف بعنوان یکی از بهترین اعمال و سنت پیامبر اکرم (ص) در جامعه از برکات نظام اسلامی ایران است.

خطیب نماز جمعه اصلاندوز به سالگرد رحلت آیت الله بهجت (ره) نیر اشاره کرد و خدامحوری،عبادت خالصانه ،عنایت ویژه به ائمه اطهار را جزو ویژگیهای زندگانی این شخصیت الهی دانست.

حجت الاسلام اسدزاده در پایان از اظهار همدردی و حضور مردم و مسئولان در مراسم یادبود خواهرزاده خود تقدیر و تشکر کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


:
[ جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 22:12 ] [ رضی نیوز ]